آیا مجموع گندم نان خوب برای بیمار مبتلا به بیماری کلیوی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا مجموع گندم نان خوب برای بیمار مبتلا به بیماری کلیویآیا نان گندم خوب برای بیماران مبتلا به بیماری کلیوی؟ گندم کامل غنی از فیبر خوب است که برای هضم و helfup برای کاهش سطح کلسترول و چربی است. علاوه بر این، می تواند کمک به کنترل سطح قند خون در نتیجه برای کاهش خطر ابتلا به دیابت. اما آن را نیز شامل مقدار زیادی از پروتئین و پتاسیم که خوبی برای بیمار بیماری کلیوی نیست. بنابراین به عنوان یک بیمار بیماری کلیه، شما باید بیش از حد از آن را بخورم. من امیدوارم که مطالب زیر می تواند به شما کمک کند به دانستن بیشتر در مورد آن.

اگر شما نارسایی کلیه، نان گندم باید محدود شود، به خصوص در دیالیز و یا به عنوان شما نزدیک تر برای پایان دادن به مرحله بیماری کلیوی هستند. به این دلیل است نان گندم غنی از پتاسیم و فسفر است. با نارسا شدن کلیه به کار به اندازه کافی، توانایی خود را برای پردازش آن دو مورد می تواند ویران انتقام اگر به خوبی کنترل شده نیست.

پتاسیم یک ماده غذایی است که به عملکرد عصب و عضله سلول، از جمله کسانی که در قلب شما بسیار مهم است. سطوح بالای پتاسیم می تواند هیپرکالمی شود. این بیماری می تواند ضربان قلب نامنظم و حتی نارسایی قلبی شود.

اگر سطح فسفر در خون بیش از حد بالا، می تواند رسوبات از فسفر و کلسیم، ویتامین D اختلال متابولیک و هیپرپاراتیروئیدیسم شود.بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی معمولا توسعه بیماری های جدی استخوانی کلیوی.

اما همانطور که قبلا اشاره شد، نان دانه کامل فیبر بالا است، آن را تا بسیاری از فواید سلامتی برای افراد مبتلا به نارسایی کلیه. بنابراین قبل از دیالیز، اگر دکتر شما تا به پتاسیم یک کم یا رژیم غذایی فسفر کم توصیه نمی شود، شما می توانید به خوردن نان دانه کامل ادامه خواهد داد.

آیا شما پاسخ می خواهید شد؟ اگر نه، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد برای کمک به شما در درمان بیماری های کلیوی.

http://www.kidney-treatment.org/ckd-diet/1496.html





:: برچسب‌ها: رژیم غذایی CKD، بیماری کلیه، آیا مجموع گندم نان خوب برای بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 516
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: